luni, 18 aprilie 2011

Vernisajul instalaţiei "O reverie neaşteptată?" a artistei Céline Lambert






Institutul francez din Timişoara

are plăcerea să vă invite în data de 21 aprilie, ora 19

la vernisajul instalaţiei

O reverie neaşteptată?

a artistei Céline Lambert

În 2010, Céline Lambert este laureata Bienalei de artă contemporană de
la Mulhouse, („premiu al Centrului Cultural Francez din Timişoara” pentru
instalaţia : „Clairière”).
La invitaţia Institutului francez din Timişoara (IFT), ea beneficiază de o rezidenţă de
creaţie începând de luni, 18 aprilie, până vineri, 22 aprilie.
Vă invităm între 21 aprilie şi 13 mai să descoperiţi instalaţia pe care artista o va
realiza la IFT cu ocazia rezidenţei sale la Timişoara.

„Îmi place să recuperez, să adun, să reculeg. Căutarea este prima etapă din munca
mea (…) Să găsesc obiecte, lucruri, fotografii, ceşti, valize, perne, saltele… obiecte
care îmi vor permite să-mi creez propriul univers. (…) Toată munca mea este o
reverie fermecată deziluzionată, aruncată într-un oarecare haos. Este vorba despre
trucarea realităţii pentru a pune la îndoială, într-un mod poetic, fragilitatea existenţei.
Sunt viziuni decalate ale lumii de azi.” Céline Lambert

Instalaţia poate fi vizitată la IFT în perioada 21 aprilie – 13 mai

Vernisaj joi 21 aprilie, ora 19

Institutul francez Timişoara (Bd. C. D. Loga nr. 46)

Intrarea liberă